כירופרקטיקה וטיפול בכאבי גב 2018-07-16T09:53:55+00:00

כירופרקטיקה וטיפול בכאבי גב

כשמגיע אדם הסובל מכאבי גב לכירופרקט (כירופרטור), בדרך כלל מה שהוא ירצה זה שהכאב יחלוף באופן מיידי (ולתמיד…).

כמובן שהכירופרקט (כירופרטור), שותף להשגת המטרה.  על מנת להשיג מטרות אלה בצורה הטובה ביותר הכירופרקט יבקש מהמטופל למלא שאלון מקיף  (היסטוריה רפואית, מצב משפחתי, טראומות , אורח חיים, וכו').  לאחר מכן יערוך הכירופרקט סדרת בדיקות שתכליתן לאסוף מידע אובייקטיבי על מצב מערכת העצבים ועמוד השדרה.  בתום הבדיקות ישתף הכירופרקט (כירופרקטור) את המטופל במסקנותיו לגבי מצבו הבריאותי וימליץ לו על דרך הפעולה האופטימלית  עבורו. לאחר מכן הם יכנסו לחדר הטיפולים והטיפול הראשון יצא לדרך.

כשאנשים מגיעים עם כאבי גב הם הרבה פעמים מודעים לכך שישנה היסטוריה למצב שלהם ולכן , אם הם מעוניינים בתוצאות ארוכות טווח, הם מתמסרים לטיפול ארוך טווח שיאפשר לתוצאות המדהימות של הכירופרקט (כירופרקטור)יקה להתבסס ולהפוך לחלק חדש ואינטגרלי מהגוף שלהם.  כל מומחה לבריאות עמוד השדרה  (ולא משנה אם זה כירופרקט מומלץ או כירופרקט של קופת חולים כללית או קופת חולים מכבי)  יודע שהתמדה, ונחישות חסרת פשרות תאפשר לדפוסי פעולה עצביים חדשים לתפוס את מקומם של הישנים. חשוב לציין שמכיוון שהכירופרקטיקה עוסקת בעמוד השדרה אנשים רבים סוברים שזהו טיפול לכאבי גב.  כמובן שכירופרקטיקה עוזרת  גם לאנשים הסובלים מכאבי גב אך למעשה היא אינה מטפלת בהם כלל… השינוי בכאב נובע מכך שהם מבריאים ולכן הכירופרקטיקה תעזור גם לסחרחורות, אסטמה, עייפות כרונית, הפרעות קשב , דכדוך, פיברומיאלגיה ועוד ועוד.

לסיכום: בדיקת עמוד השדרה על ידי כירופרקט תאתר את הליקויים במערכת העצבים, והתערבות עדינה ומדויקת תאפשר החלמה של המערכת העצבית ולפיכך של הגוף כולו.  כשהגוף מבריא גם הכאבים עוברים והתפקוד הכללי חוזר.

 

 

צור קשר

צור קשר ונחזור בהקדם – לקביעת תור, ליעוץ ובכל נושא