חשוב להכיר: שיטות טיפול בפריצת דיסק

יש אמנם שלל סיבות אפשריות להופעתם של כאבי גב, בין אם בשל עומס יתר באימון בחדר הכושר – ובין אם בשל ישיבה ממושכת ללא כל פעילות כלל. אלא שיש גם סיבה אחת נפוצה, כזו שמחייבת אבחון מדויק וטיפול מדויק אפילו יותר. אתם מכירים אותה היטב בשם פריצת דיסק, וגם מי שלא סבל ממנה (או לא מודע לכך שהוא סובל ממנה) בוודאי מכיר את הבעיה ואת הסימפטומים המאפיינים אותה: כאבי גב, תחושת נימול ואף חולשה ברגל אחת – או בשתיהן. למרבה המזל יש היום שלל שיטות טיפול בפריצת דיסק ועם טיפול מקצועי של כירופרקט לכאבי גב ולפריצת דיסק, תוכלו להתגבר על הכאב.

טיפול בפריצת דיסק – לא רק בסימפטומים

כאמור, קיימות היום שיטות טיפול שונות להתמודדות עם פריצת דיסק, ממשככי כאבים ועד הליכים כירורגיים. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי במקרים מסוימים הטיפול מתמקד בסימפטומים, כלומר בכאבי הגב. בפועל נדרש אבחון מדויק יותר של מקור הבעיה, וכשהיא מטופלת נכון ניתן להתמודד איתה טוב יותר. כאן נכנס לתמונה כירופרקט מנוסה ומיומן, זה שיודע לאבחן את פריצת הדיסק ואת מקור הכאב, ולטפל בבעיה מהיסוד. עם זאת, לפני שאתם מחפשים כירופרקט בחיפה או בקרבת מקום המגורים שלכם, חשוב להבין איך מתבצע הטיפול.

כירופרקט לכאבי גב ופריצת דיסק

אם כן, טיפול של כירופרקט הוא טיפול שמחולל שינוי של ממש ומוביל להפחתה דרמטית ברמות הכאב, כמו גם בכאב המוקרן לאזורים אחרים בגוף, לרבות הידיים, הרגליים והצוואר. אחת השיטות המשמעותיות ביותר, שהוכחה כאפקטיבית בהתמודדות עם כאבי גב ועם פריצת דיסק בפרט, היא שיטת NSA. במהותה, שיטה זו מתמקדת בהפעלת לחץ ממוקד מאוד במוקדי הכאב המרכזיים. במילים אחרות, כשאתם בוחרים כירופרקט בחיפה ודאו שהוא מתמצא בשיטת NSA לצורך טיפול בפריצת דיסק כמו גם בבעיות אחרות, לרבות כאבי גב, ורטיגו וכאבי צוואר.

כירופרקט משפר את איכות החיים

מעל לכול חשוב לזכור כי טיפול של כירופרקט מיומן משפר באופן ניכר את איכות החיים. לרובנו, כשאנחנו מתמודדים עם כאבי גב או צוואר תפוס, קשה עד בלתי אפשרי לבצע פעולות בסיסיות. הישיבה נתפסת כמטלה כואבת במיוחד, אימון בחדר הכושר נראה כמו כניסה לחדר עינויים וגם נשיאה של הילד (או הנכד) הופכת לפרק חדש בסדרת "משימה בלתי אפשרית". הצוות המקצועי של המרכזי לכירופרקטיקה בישראל משנה את התמונה. עם המון ניסיון ועם תכנית טיפול המותאמת לכל אחד ואחת באופן אישי ועל בסיס אבחון מדויק מאוד, איכות החיים שלכם תשתנה לבלי היכר. כך תוכל לחזור לשגרת האימונים שלכם, לפעילות משרדית מלאה וכן, גם לזמן המשחק עם הילדים. תלמדו גם איך לשפר את היציבה ואת הנשימה בכלל, כדי לצמצם את הכאב גם בהמשך הדרך.

By | 2019-01-10T10:24:56+00:00 ינואר 10th, 2019|מאמרים והרצאות|0 Comments

צור קשר

צור קשר ונחזור בהקדם – לקביעת תור, ליעוץ ובכל נושא