כאבים בגב עליון – הגורמים המרכזיים

כאבי גב בהחלט מהווים מטרד, ומי שמתמודד עם כאבים בגב עליון מכיר היטב את המגבלה המוטלת על התנועה ועל התפקוד בכלל. הישיבה וההליכה, העבודה היומיומית והתפקוד בבית, כולם נפגעים ואיתם גם איכות החיים שלנו.

הם עשויים להופיע בזמן שאנחנו מבשלים או בעת עמידה ממושכת במקום העבודה, ולחלופין, גם מי שמבלה שעות ארוכות בישיבה מול מסך המחשב עלול למצוא עצמו עם כאבים טורדניים.

במקרים רבים אחרים הכאבים הם תוצאה של פריצת דיסק או של פציעה כזו או אחרת, ואין ספק שכאשר כאבים מעין אלה מופיעים נדרש טיפול מדויק ונכון של כירופרקט בחיפה המיומן באבחון ובטיפול בכאבי גב בכלל, ובפריצת דיסק בפרט.

טיפול כירופרקטי בפריצת דיסק

אם הזכרנו את פריצת הדיסק כגורם משמעותי שמוביל לכאבי הגב, זוהי בהחלט נקודה המוכרת לאנשים רבים. למעשה, כאבי גב עליון מקורם (לרוב) במצבים שבהם קיימת פריצת דיסק או בלט דיסק.

אלה הם המצבים שבהם הנוזל הצמיגי והרך בדיסקים שבין החוליות מתחיל לזלוג החוצה בשל קרע, מה שמוביל לכאב עוצמתי שמשפיע על איכות החיים כולה.

כך אנחנו חווים כאבים המקרינים גם לאזורים אחרים בגוף, תחושות של נימול או "שריפה" ואף קשיים בשינה או בנשימה.

טיפול כירופרקטי בפריצת דיסק ובכאבי הגב הכרוניים הוא שיעזור לכם להשתקם, להיפרד מהכאב ולקבל בחזרה את איכות החיים הטובה שאיבדתם כשהכאב הופיע לראשונה.

איך מתמודדים עם כאבי גב עליון?

כאמור, כאבים בגב עליון יכולים להיות מוסברים בכמה דרכים מרכזיות. נפילה או ישיבה ממושכת, אימון כושר עוצמתי במיוחד או בלט דיסק, כל אלה יכולים להוביל לכאבים העזים שאתם חווים באופן כמעט יומיומי.

אלא שלצורך התמודדות עם הכאבים הללו אפשר לבחור באסטרטגיות שונות.

יש מי שממהר אל משככי הכאבים ואל התרופות השונות בתקווה שיקלו ויאפשרו לו לחזור לשגרה. יש מי שיבחר לבצע הליך כירורגי לטיפול בפריצת הדיסק.

רבים אחרים בוחרים באפשרות טבעית וטובה יותר, זו שמבטיחה פתרון איכותי שמספק הקלה משמעותית לאורך זמן: הם מאתרים כירופרקט בחיפה לטיפול המותאם אישית בדיוק עבורם.

כירופרקט בחיפה לטיפול בכאב

אם אתם חווים כאבי גב עליון באופן קבוע, בין אם בשל פריצת דיסק ובין אם מכל סיבה אחרת, הכירופרקט הוא אחד הגורמים המשמעותיים שעומדים לרשותכם.

צוות המרכז לכירופרקטיקה בישראל יעניק לכם טיפול המותאם אישית עבורכם על פי שיטת NSA, במטרה לאפשר תפקוד יעיל וטוב יותר של הגוף ולטפל במקור הכאב.

זוהי הדרך לבצע אתחול אפקטיבי למערכת כולה, לשקם את הגוף ואת הגב בפרט, לשפר את תפקוד מערכת הנשימה ולאפשר יציבה טובה יותר.

כל אלה יחד הם תוצאה של טיפול כירופרקטי בפריצת דיסק ובכאבים בכלל, וזו התוצאה היחידה שאתם יכולים וצריכים לקבל.

By | 2022-11-17T11:54:37+00:00 אוקטובר 17th, 2019|מאמרים והרצאות|0 Comments

צור קשר

צור קשר ונחזור בהקדם – לקביעת תור, ליעוץ ובכל נושא