טיפול בעמוד שדרה צווארי C5-C6

אנשים רבים מתמודדים עם כאבי גב בכלל, ועם פריצת דיסק בפרט. הם מכירים את הכאב וגם מצליחים לא פעם לזהות מתי זה התחיל. במקרים רבים המקור הוא תאונת דרכים או נפילה מהאופניים, במקרים מסוימים התאונה הובילה לתופעה של צליפת צוואר שוט, ויש גם לא מעט מטופלים שסובלים מהכאב בעקבות תהליכי שחיקה טבעיים. תהא הסיבה להופעתו של הכאב באזור עמוד שדרה צווארי C5-C6, אין ספק שהוא משפיע על חלקים רבים אחרים בגוף. כך, גם כאב שהחל בגב יקרין לשכמות, לכתפיים ולגפיים. הוא עלול גם לפגוע בתפקוד היד ובאיכות השינה.

פריצת דיסק בעמוד שדרה צווארי C5-C6

ברוב המקרים, פריצת דיסק ראשיתה באזור עמוד שדרה צווארי C5-C6, אם כי קיימים מצבים רבים שבהם הבעיה מופיעה בין חוליות אחרות (C4 ו-C5 או C6 ו-C7, לדוגמה). כך או כך, עצם קיומה של הבעיה בין החוליות הוא שמוביל להופעת הכאב הכרוני ולהקרנת הכאב גם לאזורים אחרים בגוף ולפגיעה באיכות החיים שלנו בכלל. אם מטרת הדיסק היא לשרת את הגוף כמעין בולם זעזועים, הפגיעה בו תשפיע באופן משמעותי על התפקוד שלנו. במצב תקין הגוף גמיש יותר ומסוגל להתמודד גם בפני עומס כבד. במצב שבו קיימת פגיעה בעמוד השדרה הצווארי זה פשוט לא יקרה, וכאן נכנסת לתמונה שיטת הטיפול NSA.

השפעת ה-NSA על עמוד שדרה צווארי

כדי לטפל בכאב הכרוני שנלווה לפריצת דיסק ובכאבי עמוד שדרה צווארי בכלל, נדרש טיפול מדויק מאוד. אנשים רבים נוטים להאמין שהטיפול היחיד או היעיל ביותר הוא ניתוח, אבל ברוב המקרים ניתן לוותר על ההליך הכירורגי ולהתגבר על המצוקה הפיזית גם בלעדיו. שיטת NSA, המנחה את צוות המרכז לכירופרקטיקה בישראל, היא שיטת טיפול שונה, יסודית ובעיקר – זוהי שיטה שמספקת תוצאות בלתי רגילות. לאחר אבחון מדויק של הבעיה ושל מקור הכאב, כירופרקט מיומן ומנוסה הפועל בשיטת NSA יקבע את הנקודות שבהן נדרשות לחיצות אסטרטגיות וגם את עוצמת הלחץ שיש להפעיל. כך ניתן לשפר את תפקוד החוליות, לחזק את הגוף ולהעלים את הכאב שראשית בעמוד שדרה צווארי C5-C6.

טיפול גם בהשפעות הרגשיות

אם הקשר בין הגוף לנפש ידוע ומדובר רבות בשנים האחרונות, שיטת NSA יודעת לספק מענה איכותי לקשר הזה בדיוק. עמוד שדרה צווארי C5-C6 והכאבים המורגשים בו, משפיעים לא פעם על תחושות המתח והחרדה, הדיכאון וחוסר היכולת להירדם בלילה. הקשר הזה פועל גם בכיוון ההפוך, כאשר כאבים פיזיים נגרמים לא פעם בעקבות המתח הנפשי והמצוקה הרגשית. צוות המרכז לכירופרקטיקה פועל בשיטת NSA כדי להקל על תחושות הכאב וגם על הלחץ הנפשי והרגשי של המטופל, וזה לא באמת משנה "מי התחיל" ואיזה כאב קדם לאחר.

By | 2018-02-08T15:27:09+00:00 פברואר 8th, 2018|מאמרים והרצאות|0 Comments

צור קשר

צור קשר ונחזור בהקדם – לקביעת תור, ליעוץ ובכל נושא