כיצד הטיפול הכירופרקטי בשיטת ,NSA בעזרת כירופרקט ומומחה לעמוד השדרה, מאפשר לגוף להשתמש ביכולת הריפוי המופלאה הזו, ולהבריא? הכל על הטיפול החדשני, ואיך כל אחד יכול לעזור לעצמו.

כיצד הטיפול הכירופרקטי בשיטת ,NSA בעזרת כירופרקט ומומחה לעמוד השדרה, מאפשר לגוף להשתמש ביכולת הריפוי המופלאה הזו, ולהבריא? הכל על הטיפול החדשני, ואיך כל אחד יכול לעזור לעצמו.

כיצד הטיפול הכירופרקטי בשיטת ,NSA בעזרת כירופרקט ומומחה לעמוד השדרה, מאפשר לגוף להשתמש ביכולת הריפוי המופלאה הזו, ולהבריא? הכל על הטיפול החדשני, ואיך כל אחד יכול לעזור לעצמו."הרגשתי במהלך היום עייפות ותשישות, ללא קשר לשעות השינה. בנוסף, התקשיתי להניע תהליכים ולא האמנתי בעצמי". אדר בן 25

"אני טובה בהרבה דברים, אבל שאני צריכה להתחיל משהו חדש, קשה לי, ואני מאוד מפחדת. לפעמים אני מפחדת שאני צריכה נורא להיזהר, אחרת משהו לא טוב יקרה" שחף כיתה ד'…

הגעתי במצב של עומס רגשי ופיזי…הרגשתי שאני על סף קריסה… במהלך 12 הטיפולים הצלחתי להגיע למקומות מעמיקים ועמוקים גיליתי את האפשרות לצמוח ולגדול גם באמצע החיים" רותי בת 35

ד"ר יוסי דבוש מקיבוץ להבות הבשן בגליל העליון, כירופרקט ומומחה לעמוד שדרה, המנהל את מרפאת כ.ח.ל ומנהל מקצועי במרכז לכירופרקטיקה N.S.A ישראל, מסביר מדוע טיפול הכירופרקטי עוסק בהרבה מעבר לכאבי גב ופריצות דיסק, ומנפץ כמה מיתוסים הקשורים לנושא.

"רוב הבעיות והאתגרים בפניהם אנו עומדים, קשורים בדרך זו או אחרת למערכת העצבים שלנו. באמצעות עבודת עומק אמיתית של הכירופרקט, על מערכת העצבים, ניתן  לזקק את מקור הבעיה או הכאב איתו מתמודד המטופל. במהלך שנות עבודתי , טיפלתי  באלפי מטופלים אשר סבלו מכאבים שונים, כגון: כאבי גב, גב תחתון, כאבי ראש, מיגרנות, כאבי צוואר, בלט דיסק, כאבי ברכיים, פריצות דיסק, מתח וחרדה, קשיי שינה, דיכאון, בעיות קשב וריכוז ועוד. רובם ככולם הגיעו אלי לאחר שניסו אינספור טיפולים ומגוון דרכים, אך ללא הועיל.

דוגמא לכך הוא מקרה בו מטופל שסבל ממחלת פסוריאזיס, וגרמה לכיסוי כ80% מגופו, על ידי פצעים עמוקים, מגרדים וכואבים. במהלך שנים רבות התמודד המטופל עם מחלתו, באמצעות שימוש במשחות, טבילה בים המלח ועוד. לעיתים חווה הקלות סימפטומטיות חלקיות וקצרות טווח בלבד.  הטיפול הכירופרקטי בשיטת NSA , הוביל לריפוי מנטאלי, רגשי וחברתי ומיגר כליל את הנגעים ואת מחלת הפסוריאזיס, שלא חזרה מרגע סיום הטיפול ועד היום (3 שנים).  כשפגשתי את המטופל מערכת העצבים המרכזית שלו הייתה תחת עומס עצום, מצב שגרם להאטה של האינטראקציות החשמליות במוחו,  ולפיכך לשיבושים הולכים וגוברים של היכולת של שליטה בגוף.

דוגמא נוספת לריפוי באמצעות שיטת הNSA, הנה של ילד בן 5 שסבל ממחלת האפילפסיה, שבאה לידי ביטוי בהתקפים קשים ותכופים. לאחר קבלת הטיפול ,ההתקפים חלפו לגמרי. מצב זה נמשך כבר 12 שנים. הסיבה המיידית לפרכוסים הייתה לחץ על גזע המוח, עקב סטייה של בסיס הגולגולת והחוליה הצווארית הראשונה.  תיקון הסטייה היה עדין מאד ואפקטיבי.  בתוך 5 פגישות חלפו הפרכוסים לבלי שוב.

המכנה המשותף לשני המקרים המדוברים ואצל כל המטופלים, הוא אופן הטיפול של הכירופרקט. מדובר בעבודה על מערכת העצבים המרכזית, שאינה פעולת כראוי וכך גורמת למחלה ולסימפטומים נוספים. אצל כל אחד תבוא התקלה במערכת העצבים לידי ביטוי בדרך שונה, ובהתאם לכך גם אופן הטיפול: החוזק, הכמות, משך ומידת הנגיעות. אדם שחווה טראומה פיזית יטופל בדרך שונה מאדם שעבר טראומה נפשית. ניתן לדמות זאת להפעלת תכנת אנטי וירוס, המותקנת במחשב, מאתחלת אותו ומאפשרת פעילות תקינה. הגוף יודע כיצד לרפא את עצמו, בתנאי שהוא מקבל את התנאים לכך.

נכון או לא? מיתוסים בנושא הכירופרקטיקה

-הטיפול של הכירופרקט מסוכן-  ממש לא! הכירופרקטיקה בטוחה מאד, קרוב לאפס תקלות.
-כירופרקטיקה הנה טיפול בעצמות-  טעות.. מדובר  בטיפול ועבודה על מערכת העצבים.
-הכירופרקט משתמש בכוח, במסגרת הטיפול – להפך… הטיפול הכירופרקטי משלב נגיעות עדינות, ומותאם לאופי ומצבו של המטופל .
-הכירופרקטיקה מיועדת לטיפול בבעיות גב בלבד או בלט דיסק – לא נכון! הטיפול הכירופרקטי נותן מענה למגוון סוגי סימפטומים: כאבים כרוניים, דלקות, מחלות, חרדות,הפרעות קשב וריכוז, תסמיני היריון, וגם לשיפור מצב הגוף או הנפש.
-הטיפול הכירופרקטי כואב- נהפוך הוא, הטיפול הכירופרקטי נעים ומחזק

אז מהי כירופרקטיקה, ומיהו כירופרקט?

מדע מתחום הרפואה השלמה, אשר עושה  RESET למערכת העצבים,. ועל ידי כך מאתחל גם את תפקוד כלל הגוף.
"אנחנו הבנו שלאנשים מגיע יותר משינוי סימפטומטי בלבד,  הם מבקשים יותר, וזקוקים ליותר ולכן NSA הפכה לדבר כל כך מבוקש"

NSA היא שיטת טיפול ייחודית ופורצת דרך בתחום הכירופרקטיקה , מציעה טיפול טבעי, ללא תרופות, ומתייחסת לסימפטומים פיזיולוגיים ונפשיים שונים, כגון: כאבים חזקים, דלקות, פריחות, אסטמה, סחרחורות, פחדים, חרדות ועוד. הטיפול באמצעות N.S.A  מבוסס על מגע שיטתי ועדין מאוד בנקודות ספציפיות לאורך עמוד השדרה וחוט השדרה. המגע בנקודות אלה שנקראות "שערים" (gateways), גורם למוח לנהל את הגוף נכון יותר, ומאפשר לגוף לחזור לתפקוד מאוזן, במערכות הגוף השונות.

הכירופרקטור שהוא מומחה לעמוד השדרה, מזהה את התהליך בו  "נולד" הכאב, ומאבחן את סיבת הכאב, במטרה להחזיר את הגוף לאיזון. הטיפול מיועד לגברים ונשים מכל הגילאים, ילדים, תינוקות ונשים בהריון.

ד"ר יוסי דבוש, הנו ד"ר לכירופרקטיקה, בוגר , ובעל ניסיון של כ- 20 שנים בתחום.

בשנת 2003 ייסד ד"ר דבוש את כ.ח.ל כירופרקטיקה – מרכז לרפואה שלמה בקיבוץ גונן, אשר בגליל העליון- ליד קריית שמונה.

כיום מתמקד ד"ר דבוש בטכניקת כירופרקטיקה הנקראת  NSA – Network Spinal Analysis' טכניקה עדינה רבת עוצמה שמאפשרת שינוי ביציבה, בנשימה, בטווח התנועה המפרקי ובמרחב הרגשי והקונטיבי.

ד"ר יוסי דבוש יחד עם ד"ר שמי שגיב  וד"ר עודד מץ – מובילים את המרכז לכירופרקטיקה NSA ישראל – רשת מרפאות לכירופרקטיקה מתקדמת בשיטת NSA, ולכירופרקטיקה קלאסית, לטיפול בעמוד השדרה, גב וצוואר, ולטיפול במחלות כרוניות הקשורות במערכת העצבים.

כל אחד משלושת הרופאים מביא עמו ניסיון מקצועי עשיר של יותר משני עשורים , וניסיון של טיפול בכל סוגי הכאבים: כאבי גב, כאבי אגן וברכיים, כתפיים, כאבי ראש, סחרחורות ועוד.

"שנים של ניסיון קליני ועשרות אלפי מטופלים, גרם לי להבין את החשיבות ריפוי עמוק, להתפתחות ולצמיחה. הכאב אינו תקלה, אלא משמש הזדמנות לחקור את גופנו, את הנפש שלנו והתנהלות חיינו. הכאב נותן לנו הזדמנות, לצאת מהקיבעון בו אנו שרויים, מהטראומה, ולעבור למצב בו הגוף משוחרר, נטול כאב וזקוף.

By | 2017-10-26T15:14:06+00:00 אוקטובר 26th, 2017|מאמרים והרצאות|0 Comments

צור קשר

צור קשר ונחזור בהקדם – לקביעת תור, ליעוץ ובכל נושא