כאבי גב תחתון וטיפול כירופרקטי בהריון – עם מי כדאי שתיצרו קשר?

סובלת מכאבי גב תחתון בהריון? קרוב לוודאי שחלקיכן שמעתן עליו או שאתן מכירות מישהי שחוותה את הטיפול הזה, ניחשתן נכון? דיברנו על טיפול כירופרקטי בהריון.

מדוע טיפול כירופרקטי בהריון מהווה טיפול שעליכם להכיר?

הריון נמשך כ – 9 ירחים. במשך תשעת החודשים האישה עוברת שינויים פיזיולוגים רבים – הגב מתעגל, הגוף מתרחב וחל עומס רב על שרירי האגן והירכיים.

בנוסף, כירופרקט ד"ר שמי שגיב מסביר כי בעקבות המשקל הכבד החל על אגן הירכיים נוצר חוסר איזון בעמוד השדרה.

חוסר איזון ואי יציבות הנוצרים בעקבות הכבדה על צד אחד וכתוצאה מכך נגרמם כאב גב תחתון צד ימין או צד שמאל.

אז כאשר מדובר על כאבי גב תחתון בהריון או כל כאב אחר בסגנון, כיצד עובד טיפול כירופרקטי בהריון, איך ניתן לטפל בכאב גב תחתון צד ימין ומדוע חשוב שתיצרו קשר עם כירופרקט ד"ר שמי שגיב? ריכזנו עבורכם במאמר את כל המידע החשוב שעליכם להכיר.

כיצד עובד טיפול כירופרקטי בהריון?

טיפול כירופרקטי בהריון או בשמו הנוסף כיוון כירופרקטי בהריון משפר את תפקוד מערכת העצבים ומעלה את הפוטנציאל הבריאותי של האם ושל העובר המתפתח.

בדומה לאופן הטיפול בכאב גב תחתון צד ימין, טיפול כירופרקטי בהריון מתמקד בחוליות הפגועות המכבידות על האישה ההרה. טיפול כירופרקטי בהריון מתמקד במתחים ובטראומות שנגרמו לאיזור האגן ולעמוד השדרה לאורך תקופת החיים של האם בפרט במשך חודשי ההריון.

כירופרקט ד"ר שמי שגיב מבהיר כי לטיפול כירופרקטי בהריון חשיבות גדולה משום שהוא מסייע לאישה ההרה לעבור את התקופה המורכבת הזו בקלות.

כיצד ניתן להבחין שאנו סובלים מכאב גב תחתון צד ימין?

כאב גב תחתון בהריון, בצד ימין הינו כאב הנגרם בחלק התחתון של הגב בצידו הימני. אצל חלקינו קיימת הנטייה להכביד על צד אחד של הגב באמצעות משקלים, משאות ותנועות שאינן נכונות.

כירופרקט ד"ר שמי שגיב מסביר כי ניתן להבחין בכאב גב תחתון צד ימין כאשר הצד הזה תפוס והתנועה בו הופכת לנוקשה ולתקועה הרבה יותר.

עם מי כדאי שניצור קשר בנוגע לטיפול כירופרקטי בהריון?

כפי שכבר הבנתם, טיפול כירופרקטי בהריון מסייע לאישה ההרה להתמודד עם העומסים הגופניים המתרחשים במהלך תקופה זו. במהלך תשעת חודשי ההריון האישה צפויה לחוות כאב גב תחתון צד ימין וצד שמאל.

כאב גב תחתון צד ימין הופך את התפקוד של החוליות הימניות למורכב הרבה יותר ואף עלול לפגוע בתפקודן.

בכדי לטפל בכאבי גב תחתון בהריון ושאר בעיות אלו באופן המיטבי יש ליצור קשר עם האדם שעליו אתם יכולים לסמוך.

המרכז לכירופרקטיקה NSA מורכב מהכירופרקטים המובילים בצוות. אחד מהכירופרקטים בצוות הוא ד"ר שמי שגיב.

ד"ר שמי שגיב הינו כירופרקט מומחה בעל רזומה עשיר וניסיון רב בטיפול הכירופרקטי. אז למה אתם מחכים? צרו קשר עם צוות המומחים של המרכז עוד היןם והתחילו בטיפול העשוי לשדרג את חייכם.

By | 2022-11-17T11:47:16+00:00 יוני 2nd, 2022|מאמרים והרצאות|0 Comments

צור קשר

צור קשר ונחזור בהקדם – לקביעת תור, ליעוץ ובכל נושא