האדם שעליכם להכיר – כיצד מתמודדים עם כאבים חזקים?

אנו הולכים לישון איתם בלילה וקמים איתם בבוקר, מרגישים אותם בכל הגוף והם לא נותנים לנו שנייה של מנוחה. מנחשים למה אנחנו מתכוונים? אכן, התכוונו לכאבים חזקים.

כאבים חזקים – למה הם כל כך כואבים לנו?

כאבים חזקים הינם כאבים המורגשים בכל הגוף והם לא מרפים מאיתנו לשנייה. בין אם מדובר בכאבי צוואר ובין אם מדובר בכאבי גב חזקים, גם אם נפסיק לחשוב עליהם לרגע קט, הם עדיין יישארו בגופינו.

כאבים חזקים – מהם הסוגים הנפוצים?

כאשר מדברים על כאבים חזקים יכולות לעלות כמה אסוציאציות. בקרב נשים סביר להניח שתעלה אסוציאציה של חדר לידה, חלקינו נחשוב על כאבים של פציעה וקרוב לוודאי שכמעט כולנו נחשוב על כאבי גב חזקים.

האם כירופרקטור יוכל לסייע לנו לטפל בכאבי גב חזקים וכיצד ניתן לקבוע טיפול בפריצות דיסק? ריכזנו עבורכם במאמר את כל המידע החשוב שעליכם להכיר.

כירופרקטור – הגורם המרכזי שיקבע האם אתם סובלים מכאבי גב חזקים

סביר להניח שרבים מאיתנו כבר שמעו עליו, שחלקינו מכירים אותו מקרוב ושקיימים בינינו גם אנשים שטרם הבינו עד הסוף את תפקידו ואת חשיבותו.

הכירו את הכירופרקטור. כירופרקט או כירופרקטור הינו למעשה אדם המתמחה בטיפול בבעיות אורתופדיות שונות באמצעות עבודת ידיים. למשל כאשר הכירופרקטור מטפל בפריצת דיסק או בכאבי גב חזקים, השלב הראשון בטיפול הבעיה יהיה אבחונה באמצעות הידיים. באמצעות אבחון ידני הכירופרקטור תוכלו לדעת האם אתם סובלים מכאבי גב חזקים והאם אתם זקוקים לטיפול בפריצות דיסק.

כאבי גב חזקים – מהם הסוגים השונים של כאבי גב?

כאשר מדובר על טיפול בכאבי גב חזקים, כירופרקטור מסביר שחשוב לדעת באיזה סוג של כאבי גב מדובר והאם קיים צורך בטיפול בפריצות דיסק. לאחר שנשאל את עצמינו את השאלות האלה נדע להתאים  את הטיפול באופן המדוייק.

קיימים שני סוגים של כאבי גב חזקים  –

  • כאבי גב כרוניים – אלו הם כאבי גב חזקים הנמשכים למעלה מ – 3 חודשים.
  • כאבי גב אקוטיים – כאבי גב זמניים הנמשכים כמספר ימים, שבועות ועד שלושה חודשים.

כירופרקטור – כיצד הוא יוכל לסייע לכם לקבוע טיפול בפריצת דיסק?

בין אם מדובר בכאבי גב חזקים ובין אם מדובר בטיפול בפריצות דיסק, כירופרקטור הינו ה גורם המרכזי העשוי לסייע לכם לשפר את בריאותיכם באופן המיטבי. רבים בטוחים שטיפול בפריצות דיסק נעשה באמצעות ניתוח. אך קיימת דרך יעילה יותר לטיפול בפריצות דיסק – טיפול אצל כירופרקטור.

המרכז לכירופרקטיקה בשיטת NSA הינו המרכז לכירופרקטיקה המוביל ביותר בישראל הכולל בתוכו את הכירופרקטים המובילים. צוות הכירופרקטים שלנו יסייעו לכם להתמודד עם כאבי גב חזקים באופן המיטבי ולהתחיל טיפול בפריצות דיסק המותאם עבורכם. אז למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום עם צוות הכירופרקטים שלנו והתחילו בביצוע טיפול בכאבי גב חזקים ובפריצות דיסק שיסייע לכם לעשות את השינוי המשמעותי שלו אתם מייחלים.

By | 2022-04-19T11:14:52+00:00 אפריל 19th, 2022|מאמרים והרצאות|0 Comments

צור קשר

צור קשר ונחזור בהקדם – לקביעת תור, ליעוץ ובכל נושא